مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:052021-01-04سياسي

نگاه و مکتب شهید سلیمانی پاک وخاالص است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به عدالت و تواضع حاج قاسم، اظهار داشت: نگاه و مکتب شهید سلیمانی پاک، خالص و متواضع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی یکشنبه شب در مراسم مکتب سلیمانی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره اینکه من از حاج قاسم در یادواره شهدای بابل دو درس ویژه عدالت و تواضع را آموختم، اظهار داشت: حاج قاسم در آن یادواره با تک تک فرماندهان نظامی روبوسی کرد و صندلی ریاستی که برایشان در نظر گرفته شده بود را عوض کرد و همانند بقیه بر صندلی عادی نشست، این نگاه حاج قاسم برای ما درسی شد.

وی افزود: نگاه شهید سلیمانی پاک، متواضع و خالص بود و این نگاه همان مکتب سلیمانی است و ما باید این نگاه را در زندگی خودمان پیاده سازیم و تقویت کنیم.

سردار ملکی گفت: شهید سلیمانی در جنگ، سلسله مراتب را طی کرد و به فرماندهی لشکر 41 ثارالله رسید و نامش برای همه رزمندگان در جبهه های مختلف آشنا بود.

وی با بیان اینکه در بیشتر عملیات ها لشکر 41 ثارالله با لشکر 25 کربلا همجوار بودند، از ارادت شان به نیروهای لشکر مازندران گفت و ادامه داد: حاج قاسم در جبهه مقاومت سوریه در جمع رزمندگان لشکر 25 بخوبی از حضور این رزمندگان در کربلای پنج یاد کرد و گفت در عملیات کربلای 5 به کانالی رسیدم که پر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه و مکتب شهید سلیمانی پاک وخاالص است

نگاه و مکتب شهید سلیمانی پاک وخاالص است