مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 13:052021-01-04اقتصادي

85 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان سمنان جذب شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان از جذب 85 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد و گفت: ایجاد دو هزار و 945 فرصت شغلی برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل غنیان بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای روستایی و عشایری استان سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 85 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان جذب شده است، اظهار داشت: درمجموع سه هزار و 10 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در بخش روستایی و عشایر سهم استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار و 552 میلیارد و 896 میلیون ریال از این تسهیلات جذب شده است، افزود: با تخصیص و جذب 100 درصدی این اعتبار بستر لازم برای ایجاد دو هزار و 945 فرصت شغلی فراهم می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با تأکید بر اینکه سهمیه استان سمنان از محل تسهیلات مشاغل خانگی 50 میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در حال حاضر کاملاً جذب شده است.

غنیان با اشاره به اینکه از سال 96 تاکنون 29 روستا تعاون در استان تشکیل شده است، افزود: بیشترین روستا تعاون ها مربوط به شهرستان شاهرود است که درمجموع 468 نفر در این تعاونی ها عضو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان سمنان جذب شد

85 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان سمنان جذب شد