مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 15:502021-01-04سياسي

صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا ستودنی است


صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و فداکاری ایثارگران جبهه جنگ و نبرد قابل ستایش و تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت در دیدار و سرکشی از دو خانواده معزز و شهید مخابراتی که با حضور مدیر و معاونین منطقه و مسوول بسیج کارمندان استان و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپیهد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، از خانواده دو شهید معظم مخابراتی شهید محمد عزیز نجفی و شهید نجم الدین اسعدی تقدیر و از صبر و استقامت این عزیزان و فداکاری ایثارگران تجلیل کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

  وی ضمن اعلام تجدید میثاق با آرمان های شهدا، رشادت و دلاورمردی های شهدا را یادآور شد و افزود: آسایش و امنیت امروز که در کشور عزیزمان به بار نشسته است حاصل خون شهداست و ما مدیون خانواده های این عزیزان هستیم.

حکمت خاطرنشان کرد: حضور فرزندانی که به عنوان خانواده شهدا، در مخابرات مشغول فعالیت هستند افتخار بزرگی برای مجموعه مخابرات است که امیدوارم این عزیزان با ترویج آرمان ها، سیره و سلوک زندگی شهدا، بتوانند الگویی برای سایر کارکنان در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

    وی در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و هدایا و با استماع به صحبت ها و درخواست های خانواده های معظم شهدا، دستورات لازم را  در خصوص رفع مشکلات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا ستودنی است

صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا ستودنی است