مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:302021-01-04اقتصادي

حمایت مالی از مددجویان فوت شده از کرونا در فارس


مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که این نهاد از خانواده مددجویانی که به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده یا براثر کرونا فوت کرده اند، بالغ بر 36 میلیون تومان کمک مالی کرده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که این نهاد از خانواده مددجویانی که به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده یا براثر کرونا فوت کرده اند، بالغ بر 36 میلیون تومان کمک مالی کرده است.

محمد بذرافشان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 493 نفر از افراد تحت حمایت این نهاد به بیماری کرونا مبتلا شدند و از این تعداد 355 نفر سرپرست خانوار و 138 نفر نیز از اعضای خانواده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، بذرافشان با بیان اینکه متأسفانه 180 نفر از مددجویان فارس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، اضافه کرد: از این تعداد 133 نفر سرپرست خانوار و 47 نفر از اعضای خانواده های تحت حمایت بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به شیوه کمک به این خانواده ها گفت: به خانواده هایی که سرپرست آن ها فوت شده باشد، 10 میلیون تومان و خانواده هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد 5 میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: همچنین به خانواده هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آن ها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از مددجویان فوت شده از کرونا در فارس

حمایت مالی از مددجویان فوت شده از کرونا در فارس