مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 22:552021-01-04فرهنگي

«سویینی تاد»، رد خون بر تارک رنج و وحشت


اثر درخشان تیم برتون یکی از بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما است که روانشناسی یک قاتل را برای تماشاگر قابل فهم می کند و در روایتی با منطق قابل دفاع، - فیلم سینمایی سویینی تاد: پیرایشگر شیطانی خیابان فلیت / Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street اثر درخشان تیم برتون یکی از بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما است که روانشناسی یک قاتل را برای تماشاگر قابل فهم می کند و در روایتی با منطق قابل دفاع، فرجامی تکان دهنده را رقم می زند و رد خون را بر تارک رنج و وحشت برجای می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سویینی تاد / Sweeney Todd ، که با عنوان فرعی آرایشگر شیطان صفت خیابان فلیت هم شناخته می شود و وقایعش در قرن نوزدهم رخ می دهد.

تیم برتون داستان قتل های سریالی سویینی تاد آرایشگر را به تصویر کشیده است، کسی که گلوی مشتریانش را با تیغ می برد و بعد با کمک خانم لاوت صاحب یک قنادی هلنا بونهم کارتر ، گوشت آن ها را به درون چرخ گوشت می اندازد و با آن گوشت ها، شیرینی گوشتی می پزند و به مردم می فروشند.

شما چه چیز دیگری از یک فیلم موزیکال می خواهید؟ جانی دپ هم با آوازخوانی هایش کاری بزرگ انجام داده، او که هیچ گونه شعری در هیچ کدام از فیلم هایش نخوانده بود اما باز همچنان با هنرمندی این کار را انجام می دهد که نتیجه اش همچون کار افسانه ای استفن ساندهیم بزرگ در تئاتر موزیکال سویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سویینی تاد»، رد خون بر تارک رنج و وحشت

«سویینی تاد»، رد خون بر تارک رنج و وحشت