مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:402021-01-05سياسي

اعتراض شدید سازمان نظام پرستاری به بی توجهی در استخدام پرستاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی روز سه شنبه افزود: تعجب می کنم با وجود ده ها دلیل روشن، - رییس کل سازمان نظام پرستاری به بی توجهی عوامل دخیل در توزیع سهمیه های استخدامی و بی توجهی به کمبود شدید گروه پرستاران در بالین و اختصاص سهمیه اندک استخدامی برای پرستاران در مجوز های استخدامی ابلاغ شده به دانشگاه ها اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی روز سه شنبه افزود: تعجب می کنم با وجود ده ها دلیل روشن، تاکیدات رهبر معظم انقلاب در روز پرستار بر جدیت در استخدام پرستاران و رفع کمبود پرستار، تجربیات دنیا در جذب پرستار ویژه کرونا و تاکید مسئولان دولت بر استخدام پرستار، اما متاسفانه همچنان شاهد بی توجهی برخی مسئولان هستیم.

رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: هم از جهت روش کار بسیار عادی رفتار می کنند و انگار اصلا کرونایی وجود ندارد و روال بروکراتیک خود را طی می کنند و هم نسبت به رفع کمبود جدی پرستار در بیمارستان ها اقدام عاجل نمی کنند.

وی ادامه داد: کمبود شدید پرستار تاثیر مستقیم بر مرگ و میر بیماران کرونایی و بیماران بدحال دارد و یک مساله مزمن و قدیمی است به طوری که بر اساس کف استاندارد های بین المللی باید به ازای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید سازمان نظام پرستاری به بی توجهی در استخدام پرستاران

اعتراض شدید سازمان نظام پرستاری به بی توجهی در استخدام پرستاران