مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 14:352021-01-05اقتصادي

ایجاد زیرساخت عمرانی مناسب برای افزایش محصولات کشاورزی خوزستان


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ایجاد زیرساخت های عمرانی مناسب با محوریت پروژه های آبیاری در خوزستان، جهش تولید محصولات کشاورزی استان را در امسال محقق کرد.

- فاضل عبیات در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خوزستان با دارا بودن ویژگی ها و ظرفیت های فراوان موجود و نهفته، قطب برتر محصولات کشاورزی در کشور محسوب می شود.

وی تأکید کرد :14 درصد از تولیدهای کشاورزی کشور در استان خوزستان انجام می شود که در این راستا گندم، ذرت، نیشکر، چغندرقند، برنج، سبزی و صیفی، نباتات علوفه ای، خرما، آبزیان پرورشی و انواع گوشت مهم ترین محصولات تولید شده به حساب می آیند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: با وجود بروز چالش ها و تنگناهای متعدد در استان خوزستان اما روند روبه رشد تولید ناخالص در بخش کشاورزی استان خوزستان همچنان امیدوارکننده و در کشور تأثیرگذار بوده است تا جایی که این روند افزایشی نه تنها درهیچ مقطعی متوقف نشد بلکه باثبات تر از همیشه مسیر خود را ادامه داده است.

عبیات تأکید کرد: مهم ترین عوامل جهش تولید محصولات کشاورزی استان خوزستان، اجرای پروژه های کاربردی و مناسب عمرانی در این بخش است چرا که اجرای پروژه های سازه ای و طرح های غیر سازه ای در راستای توسعه آبیاری اراضی کشاورزی استان تأثیر بسیار جدی را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت عمرانی مناسب برای افزایش محصولات کشاورزی خوزستان

ایجاد زیرساخت عمرانی مناسب برای افزایش محصولات کشاورزی خوزستان