مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:302021-01-06سياسي

ارسال 350 اثر به جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی»


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین استان همدان از ارسال 350 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی» سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر کریم پور صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های متنوع فرهنگی در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: از جمله این برنامه ها برگزاری مسابقه ای با عنوان جشنواره فرهنگی هنری حاج قاسم سلیمانی بود که به همت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در فضای مجازی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر ترویج سیره شهدا بیان کرد: هدف از اجرای این جشنواره نیز تبیین شخصیت و مکتب زندگی سپهبد شهید سلیمانی و آشنایی بیشتر با این شهید بزرگوار بود.

وی گفت: این جشنواره در 11 قالب شامل دلنوشته، شعر، قصه، خطاطی، نقاشی، دکلمه، خاطره، انشاء، ایده خلاقانه، پوستر و کلیپ برگزار شد و 350 اثر در طول دو هفته ای که مهلت ارسال آثار بود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

کریم پور با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط اساتید برجسته استان داوری شد عنوان کرد: 20 اثر از بین آثار ارسالی به عنوان اثر منتخب انتخاب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 350 اثر به جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی»

ارسال 350 اثر به جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی»