مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:102021-01-06اقتصادي

بانک ها بر اساس پیوست مهارت تسهیلات اشتغال زایی می دهند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه مهارت افزایی مهمترین رکن اشتغال است، گفت: بانک ها بر اساس پیوست ارائه شده فنی و حرفه ای از این پس وام اشتغال زایی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای مهارت استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف مهارت آموزی تضمین کننده اشتغال است، بیان کرد: یکی از این ظرفیت ها آموزش های فنی و حرفه ای است که در سطح استان های کشور می بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه مشوق هایی برای سوق دادن متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی به سمت مهارت آموزی می بایست وجود داشته باشد، افزود: بانک ها اگر بر اساس پیوست مهارت تسهیلات پرداخت کنند، قطعاً افراد نسبت به مهیا کردن پیوست آموزشی و مهارتی اقدام خواهند کرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه تسهیلات بانکی زمانی مفید هستند که فرد بتواند از آن برای اشتغال و تولید استفاده کند که این دو مقوله به آموزش و مهارت نیاز دارند، بیان کرد: اگر کار آفرین مهارت داشته باشد پرداخت تسهیلات بدون مشکل و کار موفقیت آمیز خواهد بود و تاکید ما نیز بر این منظور است.

هاشمی درباره مهارت افزایی در سطح کشور، توضیح داد: ایران از لحاظ دانش آموختگان در رتبه 46 جهان قرار دارد از بین 134 کشور جهان از لحاظ بیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها بر اساس پیوست مهارت تسهیلات اشتغال زایی می دهند

بانک ها بر اساس پیوست مهارت تسهیلات اشتغال زایی می دهند