مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:452021-01-06سياسي

توزیع بسته های معیشتی مزین به تصویر یک شهید در زنجان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اقدامات بنیاد شهید در رزمایش مومنانه گفت: در این راستا بسته های معیشتی مزین به تصویر شهدا در بین جامعه هدف توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: استان زنجان 29 شهید در دوران انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: 20 آزاده سیاسی و 38 جانباز گرانقدر نیز جزو افتخارات استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان کشور با فرهنگ ایثار و شهادت است، تاکید کرد: باید این فرهنگ با اجرای برنامه های متنوع در این ایام به نسل جوان منتقل شود.

کاظمی با بیان اینکه 42 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه مبارک فجر پیش بینی شده است، افزود: برگزاری کنگره 17 هزار شهید زن با عنوان لشکر فرشتگان همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده شهدای انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، پایش سلامت جامعه هدف در راستای پیشگیری از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی مزین به تصویر یک شهید در زنجان

توزیع بسته های معیشتی مزین به تصویر یک شهید در زنجان