مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 14:102021-01-06سياسي

برای نخستین بار در کشور رصدخانه مهارت در سمنان ایجاد می شود


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز رصدخانه مهارت برای اولین بار در کشور با هدف ارزیابی برنامه های در حال اجرای مهارت آموزی ، - برای نخستین بار در کشور "رصدخانه مهارت"در سمنان ایجاد می شود ایسنا/سمنان معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز رصدخانه مهارت برای اولین بار در کشور با هدف ارزیابی برنامه های در حال اجرای مهارت آموزی ، در استان سمنان خبر داد.

علی اوسط هاشمی در سفر به سمنان و در جلسه شورای مهارت استان سمنان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مسابقه ملی مهارت قطعه سازی در آینده نزدیک در استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این برای برگزاری مسابقه ملی آزاد اصناف در استان هم برنامه ریزی های لازم انجام شود افزود: بهره برداری و به کار گیری از ظرفیت سرمایه های انسانی همواره باید مورد توجه باشد و یکی از شاخص های مهم برای توسعه کشور مهارت آموزی است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به لزوم بهره گیری بیشتر از فناوری های نوین اضافه کرد: توجه به هوش مصنوعی و نقش ربات در بازار و توسعه اقتصادی باید در ایران مورد توجه باشد و با رهیافت های نوین برای بهره گیری از اقتصادی پایدار اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور رصدخانه مهارت در سمنان ایجاد می شود

برای نخستین بار در کشور رصدخانه مهارت در سمنان ایجاد می شود