مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:502021-01-06دانش

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهر 99 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات .

- طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تا بیستم دی ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهر 99 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی سال 1399 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز 17 دی ماه 99 برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه 20 دی ماه 99 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد