مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 03:052021-01-06ورزشي

قهرمانان پومسه بدون حریف تمرینی و حضور در سالن ها به تحلیل می روند


رییس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: هیأت ورزشی تکواندو در استان 15 هزار بیمه شده ورزشی داشت که بعید است در دوران پسا کرونا بتوان آن ها را دوباره در یک جا جمع کرد.

- علی سپهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از10 ماه از شیوع جدی ویروس کرونا و ممنوعیت ورزشکاران برای حضور در سالن ها امروز حال ورزش زنجان روز به روز به وخامت می رود، اظهار کرد: تا زمانی که محدودیت فصلی و هوا وجود نداشت امکان تمرین در فضای باز وجود داشت و به طرق مختلف آمادگی جسمی ورزشکاران را تا حدی نگه داشتیم ولی با رسیدن فصل سرما این امکان را نیز از دست داده ایم و اگر شرایط به این شکل ادامه پیدا کند تبعات آن سال ها دامن گیر تکواندو استان خواهد بود.

رییس هیأت تکواندو استان زنجان با اشاره به دایر بودن ورزش در بسیاری از استان ها در این دوران سخت ادامه داد: استان زنجان جزو معدود استان هایی است که تعطیلی مطلق باشگاه ها و سالن های ورزشی را حتی برای قهرمانان ورزشی داشته ایم و این در حالیست که قهرمانان ورزشی در دیگر استان ها اجازه  تمرین داشته و دارند و مسابقات ورزشی برگزار می کنند.

  وی با تاکید بر اهمیت حفظ آمادگی جسمانی قهرمانان ورزشی افزود: هیأت ورزشی تکواندو در استان زنجان 15 هزار بیمه شده ورزشی داشت که بعید است در دوران پسا کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان پومسه بدون حریف تمرینی و حضور در سالن ها به تحلیل می روند

قهرمانان پومسه بدون حریف تمرینی و حضور در سالن ها به تحلیل می روند