مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 17:352021-01-08ورزشي

زیرساخت های اصولی رشته کشتی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست


رییس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت فراهم نبودن زیرساخت های اصولی هنوز زمینه حضور مقتدرانه کشتی گیران استان در میادین ملی و بین المللی میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد مؤمنی منش امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باوجود مربیان دلسوز و داوران خوب و ورزشکاران پرتلاش در سطح استان و تلاش و زحمت هیأت های سابق در این رشته هنوز زیرساخت های لازم و اصولی در رشته کشتی در سطح استان فراهم نشده است.

رییس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا برداشتن کامل موانع موجود و برطرف نمودن مشکلات و رفع کمبودات هرگز شرایط حضور مقتدرانه کشتی گیران این استان در سطح میادین ملی و بین المللی میسر نخواهد شد.

مؤمنی منش بیان داشت :به رغم تعطیلی چندین ماهه کشتی در سطح استان جلسات متعددی را در این مدت با مدیرکل ورزش برگزار کردیم که به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی اضافه کرد:سوییت هیأت کشتی استان که چندین سال از کشتی گرفته شده بود و در اختیار اداره کل ورزش قرار داشت با مساعدت مدیرکل مجدداً به هیت کشتی واگذار شد.

رییس هیأت کشتی استان از برگزاری همایش کشتی در ماه جاری در یاسوج خبر داد وافزود: در صورت شرایط مطلوب این همایش با حضور پیشکسوتان مربیان قهرمانان داوران و روسای هیأت کشتی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اصولی رشته کشتی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست

زیرساخت های اصولی رشته کشتی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم نیست