مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:352021-01-09سياسي

آغاز تمهیدات جهت افزودن فضاهای جدید برای خدمت به زائران کربلا


در طرح توسعه برای خدمت رسانی بیشتر در کربلا ساختمانهایی که از بین خواهد رفت در دو طرف مسیر از سمت خیابان مجتمع سید الشهدا (صحن الساقی) تا فضای موقت پارک خودروها است.

- در طرح توسعه برای خدمت رسانی بیشتر در کربلا ساختمانهایی که از بین خواهد رفت در دو طرف مسیر از سمت خیابان مجتمع سید الشهدا (صحن الساقی) تا فضای موقت پارک خودروها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرسنل بخش تعمیرات مهندسی آستان قدس عباسی اقدامات مقدماتی برای افزودن فضای جدید برای خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) در خیابان باب القبله را با تخریب ساختمانهای تحت مالکیت آن آغاز کردند.

محمد مصطفی الطویل، مسئول واحد اقدامات ساختمانیعنوان داشت: اقدامات توسعه و افزودن فضای جدید بخشی از اقدامات گسترده آستان قدس عباسی برای افزایش فضای اختصاص یافته به زائران و کاهش ازدحام در زیارتهای میلیونی به ویژه در این خیابان مهم است که در اربعین شاهد ازدحام حجم انبوهی از زائران است.

وی ادامه داد، فضاهایی که در این بخش اضافه می شود از وسیع ترین فضاهای افزوده شده تاکنون به شمار می رود و اقدامات از بین بردن ساختمانها نیازمند دقت در تخریب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمهیدات جهت افزودن فضاهای جدید برای خدمت به زائران کربلا

آغاز تمهیدات جهت افزودن فضاهای جدید برای خدمت به زائران کربلا