مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 08:002021-01-09حوادث

قزوین جزو 3 استان نخست کشور در تکرار حوادث طبیعی است


رییس کارگروه مدیریت حوادث و بلایای طبیعی استان گفت: قزوین جزو 3 استان نخست کشور در زمینه تکرار رخداد حوادث و بلایای طبیعی است و از ابتدای امسال تاکنون 250 حادثه طبیعی در قزوین رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد در مراسم  مانور زلزله که در روستای قدیم آباد شهرستان قزوین برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین جزو 10 استان حادثه خیز کشور است که بلایای طبیعی مانند سیل، زمین لرزه و فرونشست اکثر مناطق آن به ویژه نواحی روستایی را تهدید می کند.

وی اضافه کرد: همچنین قزوین جزو استان های نخست کشور در زمینه تکرار رخ دادن حوادث و بلایای طبیعی است و از ابتدای امسال تاکنون 250 حادثه طبیعی در قزوین رخ داده است که این آمار در سامانه مدیریت بحران وزارت کشور موسوم به سامانه سما به ثبت رسیده است.

فرخزاد ادامه داد: از 26 نوع حادثه و بلای طبیعی که در کشور ما تعریف شده، 20 نوع آن در استان قزوین به صورت متناوب اتفاق می افتد که سیل، زلزله، فرونشست و سرمازدگی بیشترین آمار در این حوزه را به خود اختصاص می دهند.

برپایی مانور برای ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی رییس کارگروه مدیریت حوادث و بلایای طبیعی استان قزوین اجرا و برپایی مانورهای زلزله را بهترین راه مقابله با تبعات ناشی از حوادث طبیعی دانست و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین جزو 3 استان نخست کشور در تکرار حوادث طبیعی است

قزوین جزو 3 استان نخست کشور در تکرار حوادث طبیعی است