مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:202021-01-09ورزشي

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی: بهترین شرایط را در این دوره دارم


تنها بانوی قایقران پارالمپیکی پس از دریافت قایق تخصصی خود گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

- تنها بانوی قایقران پارالمپیکی: بهترین شرایط را در این دوره دارم تنها بانوی قایقران پارالمپیکی پس از دریافت قایق تخصصی خود گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود در دریاچه آزادی اظهار کرد: از مهرماه که وارد اردوی آمادگی شدم 3 ماه تمرینات فشرده و سنگین داشتم تا به شرایط آمادگی مطلوب برسم، پس از یک استراحت کوتاه دوباره تمریناتم را از 13 دی در آزادی شروع کردم و قصد دارم تا پایان سال بدون وقفه برنامه تمرینی خود را در آزادی پیگیری کنم تا برای مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آماده شوم.

وی ادامه داد: مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان مجارستان آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است که اواخر اردیبهشت برگزار می شود، با شرکت در این تورنمنت قصد دارم از نظر آمادگی بدنی و وضعیت رکوردی خود را مورد ارزیابی قرار دهم.

بهروزی راد با اشاره به دریافت قایق تخصصی خود برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو، تصریح کرد: این قایق که پاداش مدال آوری من در مسابقات جهانی 2019 مجارستان بود، 28 مرداد امسال وارد ایران شده بود که به دلیل یکسری مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی: بهترین شرایط را در این دوره دارم

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی: بهترین شرایط را در این دوره دارم