مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:352021-01-09اقتصادي

4 میلیون دانشجو و 75 هزار استاد دانشگاه داریم اما رشد اقتصادی منفی است


علی رغم وجود آمار شاخصی در زمینه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاهی، متاسفانه رشد اقتصادی کشورمان منفی بوده است که این امر نیاز به عارضه یابی دارد.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: علی رغم وجود آمار شاخصی در زمینه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاهی، متاسفانه رشد اقتصادی کشورمان منفی بوده است که این امر نیاز به عارضه یابی دارد.

پرهام رضایی روز شنبه 20 دی ماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی امیرکبیر که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: طی یکسال گذشته جلسات متعددی در رابطه با برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام شد و امروز به ایستگاه پایانی این جشنواره رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنا بود همایشی جامع و بزرگ را در قالب برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر پیش ببریم، اما به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، نتوانستیم این همایش را به صورت ملی و با دعوت از حضور مهمانان ملی داشته برگزار کنیم ولی سال آینده به یقین مراسم با شکوه تری در این خصوص برگزار خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز ضمن قدردانی از همراهی و تعامل خوب جهاد دانشگاهی استان، بنیاد نخبگان البرز و دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این جشنواره ، با اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیون دانشجو و 75 هزار استاد دانشگاه داریم اما رشد اقتصادی منفی است

4 میلیون دانشجو و 75 هزار استاد دانشگاه داریم اما رشد اقتصادی منفی است