مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 18:252021-01-09اقتصادي

طی سال گذشته 60 هزار مقاله در ایران چاپ شده است


رییس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه درصد کمی از 4 میلیون دانشجویی فارغ التحصیل جذب شده اند، گفت:طبق آمار موجود در مقالات چاپ شده در سال گذشته حدود60 هزار مقاله در ایران چاپ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی طرح ها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر که روز بیستم دیماه سال جاری در سالن جلسات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، گفت: طی یکسال گذشته جلسات متعددی در رابطه با برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام شد تا اکنون به ایستگاه پایانی و برگزاری اختتامیه رسید.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز افزود: مقرر بود که همایشی جامع و بزرگ را در قالب برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر پیش ببریم، اما به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ، نتوانستیم این همایش را به صورت ملی و با دعوت از حضور مهمانان ملی داشته باشیم؛ سال آینده به یقین مراسم با شکوه تری در این خصوص برگزار خواهد شد.

رضایی ضمن قدردانی از همراهی و تعامل خوب جهاد دانشگاهی استان، بنیاد نخبگان البرز و دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این جشنواره با اشاره به اهمیت توجه به آمار مقالات علمی کشور، اظهار کرد: طبق آمار موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال گذشته 60 هزار مقاله در ایران چاپ شده است

طی سال گذشته 60 هزار مقاله در ایران چاپ شده است