مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 21:502021-01-09سياسي

کشف و قطع انشعابات غیرمجاز آب در قرچک به حمایت دستگاه قضایی نیاز دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: انشعابات غیرمجاز آب در قرچک یکی از مشکلات اساسی در امر خدمات رسانی مطلوب به مردم است و برای کشف و قطع این نوع انشعابات نیاز به حمایت دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران عصر شنبه در دیدار با امام جمعه قرچک، اظهار کرد: تأمین و توزیع پایدار آب شرب مورد نیاز مردم شریف شهرستان قرچک به ویژه در حوزه روستایی با تلاش شبانه روزی همکاران انجام می شود.

وی با اشاره به طرح زیست محیطی فاضلاب شهرستان قرچک، گفت : در کنار وظیفه خطیر خدمات آب رسانی همچنین اجرای طرح فاضلاب در شهرستان قرچک در اولویت کاری شرکت قرار دارد و برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر آن نیاز به مشارکت مردم و مسؤولین است.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با اشاره به انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان قرچک، ادامه داد: انشعابات غیرمجاز آب در این شهرستان یکی از مشکلات اساسی در امر خدمات رسانی مطلوب به مردم است و برای کشف و قطع این نوع انشعابات نیاز به حمایت دستگاه قضایی شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این دیدار امام جمعه شهرستان قرچک با ابراز رضایت از عملکرد شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران این شهرستان، خواستار ادامه این روند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و قطع انشعابات غیرمجاز آب در قرچک به حمایت دستگاه قضایی نیاز دارد

کشف و قطع انشعابات غیرمجاز آب در قرچک به حمایت دستگاه قضایی نیاز دارد