مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:402021-01-10سياسي

کرمانشاه میزبان 3 شهید گمنام / مراسم عمومی تشییع برگزار نمی شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام در شهرهای کرمانشاه و گیلان غرب خاکسپاری می شوند.

- سردار ناصر باباخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در این روزها و ایام سوگواری فاطمه الزاهرا (س) میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه هایی با حضور این شهدای عزیز، گفت: محفل ادبی شب شعر همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و در راستای گرامیداشت یاد شهدای سرافراز، با رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: روز گذشته هم آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین استان در زندان دیزل آباد شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این شهدا در کرمانشاه و گیلانغرب به خاک سپرده می شوند، تصریح کرد: شهدا بار دیگر استان را عطرآگین کرده اند اما به دلیلی شرایط کرونا یی مراسم عمومی تشییع این سه شهید عزیز در کرمانشاه برگزار نمی شود، مراسم وداع  مردمی به صورت محدود در قالب برنامه هایی که پیش بینی شده برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان 3 شهید گمنام / مراسم عمومی تشییع برگزار نمی شود

کرمانشاه میزبان 3 شهید گمنام / مراسم عمومی تشییع برگزار نمی شود