مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:302021-01-10سياسي

دهمرده: زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم شود


نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که زیرساخت های لازم برای بهره گیری دانش آموزان از آموزش مجازی به ویژه در مناطق محروم باید فراهم شود.

- نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که زیرساخت های لازم برای بهره گیری دانش آموزان از آموزش مجازی به ویژه در مناطق محروم باید فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله دهمرده در تذکری شفاهی در جلسه علنی (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولتمردان انتظار می رود به داد استان سیستان و بلوچستان برسند.

انتقال آب از دریای عمان، حق آبه رودخانه هیرمند از افغانستان، راه آهن زابل، پروژه بزرگراه زاهدان به زابل، رسیدگی به وضعیت راه های روستایی و تسریع در گازرسانی به منطقه از جمله مواردی است که باید به آنها توجه شود.

وی در ادامه تاکید کرد: توجه به همسان سازی و رتبه بندی معلمان، توجه به بازارچه های مرزی، توجه به زیرساخت های گردشگری و توجه به معیشت اقشار آسیب پذیر و همچنین فراهم کردن زیرساخت های فضای مجازی برای بهره گیری دانش آموزان از کلاس های درسی آنلاین از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها مسائلی درباره ی تامین واکسن کرونا در فضای مجازی مطرح می شود که حرف آخر، سخن رهبری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم شود

دهمرده: زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم شود