مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 15:452021-01-10سياسي

مشارکت بیش از 2.5 میلیون نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی


بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی شرکت کردند که 70 درصد شرکت کنندگان آن پویش نوجوانان بین 10 الی 17 سال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و کشورهای منطقه، با مشارکت میلیونی در پویش بین المللی نسل سلیمانی و امضای طومار الکترونیکی نامه ای به فرماندهان جبهه مقاومت، هم عهدی خود را با سرداران رشید اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام و بر ادامه راه این شهیدان تأکید کردند.

شرکت کنندگان در این پویش با ارسال پیام های تصویری، خواستار انتقام سخت از عاملان و مسببان شهادت سرداران مقاومت شدند.

امضا کنندگان طومار تأکید کردند که اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، اصلی ترین خواسته آنان از فرماندهان جبهه مقاومت است و آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی با نیروهای مقاومت برای انتقام از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در این پویش شرکت نمودند که 70 درصد شرکت کنندگان آن پویش نوجوانان بین 10 الی 17 سال هستند ، علاوه بر آن در دیگر مراحل این پویش همچون چالش خط و نشان بیش از 5000 اثر به دبیرخانه پویش بین المللی نسل سلیمانی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 2.5 میلیون نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی

مشارکت بیش از 2.5 میلیون نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی