مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:102021-01-11اجتماعي

زنگ خطر آلودگی هوای قم به صدا درآمده است


نایب رییس شورای اسلامی شهر قم بر چاره اندیشی مدیریت استان در موضوع آلودگی هوا تأکید و اظهار کرد: زنگ خطر آلودگی هوای قم برای مسؤولان به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری که در نشست امروز شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با بیان این که قم در هفته گذشته و در موضوع آلودگی هوا در رتبه نخست و یا دوم کشوری جا داشت اظهار کرد: مدیریت استان باید در این زمینه و به صورت جامع چاره اندیشی کند.

وی اضافه کرد: بدیهی است اگر به این مسئله توجه نشود، این موضوع به یک معضل اساسی تبدیل خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: آلودگی هوای قم در سال های نه چندان دور جدی گرفته نمی شد و البته گاهی فقط ریزگردها سبب این آلودگی بودند، اما امروزه شاهد این هستیم که آلودگی ناشی از سوخت های فسیلی، آثار مخرّب مضاعفی برای همشهریان و بویژه در فصل سرما و در زمان پدیده وارونگی هوا ایجاد کرده است.

بختیاری ادامه داد: باید بدانیم بیشتر عوارض آلودگی هوا در بلندمدت خود را نشان می دهد و مانند پدیده ای مثل بیماری کرونا نیست که فقط در چند روز محدود بروز و ظهور داشته باشد.

وی با تاکید بر این که افزایش بیماری های تنفسی در روزهای اخیر در قم ناشی از همین آلودگی هواست بیان کرد: خوشبختانه امروز در کشور قانون هوای پاک را در اختیار داریم که جامعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آلودگی هوای قم به صدا درآمده است

زنگ خطر آلودگی هوای قم به صدا درآمده است