مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 20:452021-01-11بين الملل

کوشنر مشاور امنیت ملی بایدن را در جریان توافق آبراهام قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در نشست پشت درهای بسته در کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که جرد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا درباره سیاست .

- مشاور ارشد کاخ سفید طی دیداری با مشاور امنیت ملی دولت بایدن وی را در جریان اقدامات خود در زمینه توافق آبراهام میان 4 کشور عربی و رژیم صهیونیستی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در نشست پشت درهای بسته در کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که جرد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا درباره سیاست های خاورمیانه ای ترامپ دیدار داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری آکسیوس ، فریدمن در این نشست گفت که کوشنر گزارشی را به سالیوان دربارت روند توافق آبراهام میان تل آویو و 4 کشور عربی ارائه داده است.

مشاوران ترامپ امیدوار هستند که جو بایدن روندی را که ترامپ آغاز کرده ادامه داده و دیگر کشورهای عربی نظیر عربستان سعودی را برای عادی سازی روابط با تل آویو ترغیب کند.

بر اساس گزارش ها، این دیدار دو هفته پیش و چند روز پیش از سفر کوشنر به عربستان سعودی برای حضور در نشست سران عربی حاشیه خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر مشاور امنیت ملی بایدن را در جریان توافق آبراهام قرار داد

کوشنر مشاور امنیت ملی بایدن را در جریان توافق آبراهام قرار داد