مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 05:452021-01-12بين الملل

سه چهارم آمریکایی ها دموکراسی شان را در معرض تهدید می بینند


بر اساس نظرسنجی یک دانشگاه در آمریکا مشخص شد که تقریبا سه چهارم رای دهندگان این کشور بر این باورند که در پی شورش های روز چهارشنبه گذشته در کنگره، - بر اساس نظرسنجی یک دانشگاه در آمریکا مشخص شد که تقریبا سه چهارم رای دهندگان این کشور بر این باورند که در پی شورش های روز چهارشنبه گذشته در کنگره، دموکراسی در ایالات متحده در معرض تهدید قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس این نظرسنجی که توسط دانشگاه کویینیپیاک انجام شد، مشخص شده است که در پی حملات اخیر به کنگره آمریکا و در جریان نشست تاییدیه آرای الکترال جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا قریب به سه چهارم یا 74 درصد از رای دهندگان می گویند، دموکراسی در این کشور در معرض تهدید قرار دارد.

همچنین اکثریت رای دهندگان یا 56 درصد – 94 درصد دموکرات ها و 17 درصد جمهوری خواهان - نیز گفتند که آنها دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده را مسئول حمله روز چهارشنبه به کنگره می دانند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد، حدود 52 درصد از رای دهندگان نیز گفتند که ترامپ باید کناره گیری کند که شامل 89 درصد دموکرات و 10 درصد جمهوری خواه می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه چهارم آمریکایی ها دموکراسی شان را در معرض تهدید می بینند

سه چهارم آمریکایی ها دموکراسی شان را در معرض تهدید می بینند