مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 10:452021-01-12سياسي

قم و شاهرود میزبانان کنگره مقام علمی آیت الله شاهرودی تعیین شدند


با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا کنگره بین المللی گرامی داشت مقام شامخ آیت الله العظمی شاهرودی در بهار و تابستان سال آینده در شاهرود و قم برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه کنگره تبیین شخصیت علمی کشوری و بین المللی آیت الله شاهرودی در سال 1400 برگزار خواهد شد، ابراز داشت: با توجه به شرایط جامعه این کنگره در دو مرحله برگزار می شود که مرحله نخست را شاهرود و مرحله دوم را قم میزبانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول این کنگره بین المللی در اردیبهشت 1400 برنامه ریزی شده است، افزود: قم در تیرماه 1400 میزبان دومین مرحله ای کنگره بین المللی تبیین شخصیت اثرگذار آیت الله العظمی شاهرود یکی از پایه گذاران راهپیمایی اربعین در تاریخ تشیع است.

امام جمعه شاهرود خواستار ایجاد کارگروه برگزاری این مراسم در درون شورای فرهنگ عمومی برای کمک به ستاد اجرایی کنگره بین المللی گرامی داشت مقام شامخ آیت الله العظمی شاهرودی شد و گفت: تولید سرمایه در زندگی طبیعی است اما در فرهنگ کارها کمی تفاوت دارد و ما باید به جنبه فرهنگی و علمی تولید نگاه کنیم که از این منظر، علما، و مفاخر شهر و دیارمان به نوعی تولیدات فاخر فرهنگی ما نیز محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم و شاهرود میزبانان کنگره مقام علمی آیت الله شاهرودی تعیین شدند

قم و شاهرود میزبانان کنگره مقام علمی آیت الله شاهرودی تعیین شدند