مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 11:252021-01-12سياسي

مشکل اصلی معتادان بهبودیافته بازگشت به اعتیاد است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مشکل اصلی معتادان بهبود یافته بازگشت دوباره به اعتیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی در محل استانداری زنجان، گفت: رویکردها درخصوص اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه آماده کردن جامعه برای پذیرش معتاد بهبود یافته امری مهم است، اظهار کرد: تاکنون چنین کاری انجام نگرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مشکلی اصلی در بهبود یافتگان اعتیاد بازگشت دوباره به سوی اعتیاد است، به این دلیل است که در دوران نگهداری کارهای اجتماعی محور انجام نگرفته است.

مرادی نافچی بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اقدامات لازم در بحث اعتیاد را یادآور شد و گفت: در این فضا می توان با انجام کارهایی جامعه را برای پذیرش معتاد بهبود یافته آماده کرد.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد، دستگاه های فرهنگی می توانند با ایجاد اندیشه جامعه و با بهره گیری از فرصت های در اختیار برای عدم بازگشت دوباره معتاد به اعتیاد زمینه آماده پذیرش دوباره جامعه را فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز کرد: جامعه همواره در حال تغییر است و مجرم رفتارهای جدیدی را انجام می دهد که همین مساله هم در اعتیاد نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی معتادان بهبودیافته بازگشت به اعتیاد است

مشکل اصلی معتادان بهبودیافته بازگشت به اعتیاد است