مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 12:352021-01-12سياسي

رهبر، مکتب اسلامی و مردم؛ راهنمای فرهنگ عمومی سمنان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب، مکتب اسلامی و مردم راهنمای فرهنگ عمومی این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانسی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، با بیان اینکه راهنمای فرهنگ عمومی استان بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مکتب اسلامی و مردم است، تأکید داشت: اسلام دین محبت است و لذا وقتی محبت افزایش یافت به صورت عشق متجلی می شود از سوی دیگر محبت نکته ای است که باید همه نسبت به تمام مردم داشته باشیم و این امر درباره خدمتگزاران به مردم بیشتر صدق می کند.

وی با بیان اینکه محبت امری مهم محسوب می شود که به متعلق به فرد خاصی نیست، افزود: آنچه سبب افزایش محبت می شود محبوب است؛ اگر انسانی می خواهد محب باشد و محبت داشته باشد باید محبوب باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در فرمایشات خود همواره به ما آموخته اند که محبوب و معشوق باید چه کسی در زندگی مان باشد، تأکید کرد: ایشان تلویحاً اشاره داشتند که من در دنیا سه محبوب را انتخاب کردم که یکی از آنها نگاه کردن به صورت رسول الله (ص) به مثابه رهبر محبوب حضرت فاطمه (س) است لذا اگر پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر، مکتب اسلامی و مردم؛ راهنمای فرهنگ عمومی سمنان

رهبر، مکتب اسلامی و مردم؛ راهنمای فرهنگ عمومی سمنان