مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 14:552021-01-12بين الملل

پیش بینی سفیر آمریکا در تل آویو درباره رویکرد سخت گیرانه بایدن در قبال ترکیه


سفیر آمریکا در اراضی اشغالی احتمال داد که رویکرد دولت جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا نسبت به رییس جمهوری ترکیه سخت گیرتر باشد.

- سفیر آمریکا در اراضی اشغالی احتمال داد که رویکرد دولت جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا نسبت به رییس جمهوری ترکیه سخت گیرتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی اظهار کرد: شکی وجود ندارد که دولت جدید آمریکا رویکرد دوستانه ای در قبال اسراییل در پیش خواهد گرفت و پیش بینی می شود که جو بایدن با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه موضع سخت گیرانه تری داشته باشد.

از سوی دیگر، فریدمن ادعا کرد: به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل توسط آمریکا زمینه ساز توافقات عادی سازی بین اسراییل و کشورهای عربی است.

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی همچنین خاطرنشان کرد: از جمله دستاوردهایی که دولت آمریکا در اسراییل طی چهار سال اخیر محقق کرده به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل است که این امر مهمترین دستاورد این سال ها بود.

وی مدعی شد: من بر این باور هستم که این موضع، ترامپ را در مقابل ایران، کره شمالی و کل جهان تقویت کرده است، زیرا ما موضعی را اتخاذ کردیم که واشنگتن در کنار دوستان خود ایستاده است و آمریکا از دشمنان خود، یا کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سفیر آمریکا در تل آویو درباره رویکرد سخت گیرانه بایدن در قبال ترکیه

پیش بینی سفیر آمریکا در تل آویو درباره رویکرد سخت گیرانه بایدن در قبال ترکیه