مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 16:352021-01-12دانش

انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس به عنوان نهاد برگزیده کشوری انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوری های نوین از جمله فناوری نانو از موضوعات به روز و مورد توجه در دنیاست به همین منظور انجمن علمی دانشجویی بین رشته نانو دانشگاه خلیج فارس از سال 1396 با هدف ترویج فناوری نانو در سطح دانشگاهی و ایجاد پل ارتباطی .

- انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای دومین سال متوالی از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان نهاد برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوری های نوین از جمله فناوری نانو از موضوعات به روز و مورد توجه در دنیاست به همین منظور انجمن علمی دانشجویی بین رشته نانو دانشگاه خلیج فارس از سال 1396 با هدف ترویج فناوری نانو در سطح دانشگاهی و ایجاد پل ارتباطی بین این دانشگاه و سازمان های مربوطه از جمله ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت علمی ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

از فعالیت های این انجمن می توان به برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات علمی، نمایشگاه های علمی، کارگاه های آموزشی، بازدید علمی، جلسات بحث و گفتگو تحت عنوان نانوگپ و برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو در سطح کشور اشاره کرد.

انجمن نانو زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می کند و تاکنون بیش از 80 عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس به عنوان نهاد برگزیده کشوری انتخاب شد

انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس به عنوان نهاد برگزیده کشوری انتخاب شد