مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:402021-01-13اقتصادي

تخلفات برخی از خودروسازان به جرم تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی اسفنانی معاون وزیر دادگستری و مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: تخلفات انجام شده از سوی برخی از خودروسازان متفاوت است و شرکت هایی که عدم انجام تعهد کرده باشند، - اسفنانی گفت: برخی از تخلفات خودروسازان به نحوی بوده که از حیطه تخلف خارج شده است و جرم تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی اسفنانی معاون وزیر دادگستری و مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: تخلفات انجام شده از سوی برخی از خودروسازان متفاوت است و شرکت هایی که عدم انجام تعهد کرده باشند، ملزم به انجام تعهد می شوند.

او با بیان اینکه در عمل به تعهدات برخی از شرکت ها به مشکلاتی برخورده اند، چرا که قیمت خودرو از زمان ثبت نام تا زمان تحویل دارای نوساناتی بوده است، گفت: گرانفروشی 2 تا 4 برابری را محکوم به جزای نقدی و جبران خسارت شاکیان می کنیم.

اسفنانی درباره میزان پرونده های شرکت های دیگر خودروسازی گفت: برخی از پرونده ها دارای 6 هزار یا 4 هزار شاکی هستند.

معاون وزیر دادگستری و مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی تهران با بیان اینکه برخی از تخلفات به نحوی بوده است که از حیطه تخلف خارج شده و جرم تلقی می شود، گفت: این گونه پرونده ها برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع داده می شوند، به طور مثال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات برخی از خودروسازان به جرم تبدیل شده است

تخلفات برخی از خودروسازان به جرم تبدیل شده است