مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:252021-01-13سياسي

باید با رفع برخی ایرادات اساسی سند تحول قضایی بر غنای آن افزود


نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی در تاریخ 99/9/30توسط ریاست محترم قوه قضاییه امضا وپس از آن ابلاغ ومنتشر گردید.

فقدان سند تحول قضایی به عنوان نقشه راه دادگستری در ایران، - نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی در تاریخ 99/9/30توسط ریاست محترم قوه قضاییه امضا وپس از آن ابلاغ ومنتشر گردید.

فقدان سند تحول قضایی به عنوان نقشه راه دادگستری در ایران،نقیصه ای بود که عملاً رشد و پویایی نظام قضایی کشور را غیرممکن نموده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک امروزه حتی مجموعه های کوچک بدون نقشه راه، قادر به رشد و تکامل نیستند چه رسد به دستگاه عریض و طویل قضایی آنهم در کشوری مثل ایران که دارای مشکلات عدیده ساختاری و مدیریتی می باشد.

لذا تنظیم چنین سندی فی نفسه و صرف نظر از ضعفها و نقائص آن مغتنم و نویدبخش آن است که نگاه مدیریتی تحولی در قوه قضاییه کشور شکل گرفته است که می توان از آن انتظار اصلاح و ارتقا داشت.

دکتر سهیل طاهری عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با ذکر این مقدمه اظهار می دارد: این سند محاسن و ویژگی های مثبت بسیاری دارد که اهم آن حاکمیت نگاه سیستمی بر دستگاه قضایی از طریق تدوین سند تحول قضایی و نظارت بر اجرای این سند توسط ستاد راهبری اجرای سند تحول، قابلیت اصلاح و ارتقای این سند، رویکرد مبتنی بر مقابله با فساد،شفافیت و رضایتمندی مردم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با رفع برخی ایرادات اساسی سند تحول قضایی بر غنای آن افزود

باید با رفع برخی ایرادات اساسی سند تحول قضایی بر غنای آن افزود