مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 17:102021-01-13حوادث

فوت پیرمرد و پیرزن آوجی بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: ظهر امروز 2 نفر از هم وطنان ما در شهر آوج دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند و تلاش تکنسین های اورژانس در این زمینه بی نتیجه ماند و این عزیزان فوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سهیل سلطانی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: ساعت 14:00 امروز تماسی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس 115 قزوین حاصل شد که حکایت از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر آوج روستای نقاش داشت.

وی افزود: پس از این تماس، یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از آوج به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس، مشخص شد یک خانوادهٔ 2 نفره دچار مسمومیت با گاز co شده اند.

این مسؤول اظهار کرد: پس از معاینهٔ این 2 هم وطن که یک آقای 70 ساله و یک خانم 65 ساله بودند، مشخص شد که این عزیزان علائم حیاتی ندارند، سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیای مددجویان آغاز شد که متأسفانه نتیجه ای در پی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: متوفیان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند و علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در پایان عنوان کرد: گاز مونواکسیدکربن گازی بی بو و بی رنگ است و لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت پیرمرد و پیرزن آوجی بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن

فوت پیرمرد و پیرزن آوجی بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن