مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 17:552021-01-13بين الملل

آمریکا کاروانی مرکب از 60 خودروی نظامی به سوریه فرستاد


آمریکا کاروانی مرکب از 60 خودروی نظامی، کامیون های حامل سلاح و تانکرهای نفتی از عراق به پایگاه های تحت اشغال خود در شمال شرق سوریه فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان اشغالگر آمریکایی یک کاروان مرکب از 60 کامیون حامل خودروای نظامی و اسلحه و چند تانکر را از عراق وارد استان الحسکه سوریه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلویزیون سوریه، این کاروان برای ارسال کمک به پایگاه های اشغالگران آمریکایی در منطقه الجزیره سوریه از گذرگاه غیرقانونی الولید وارد خاک سوریه شد تا سرقت نفت و ثروت های معدنی سوریه توسط آمریکا و شبه نظامیان مورد حمایت آن از گروه نیروهای دموکراتیک سوریه ادامه یابد.

رسانه های وابسته به گروه های مسلح و مخالفان دولت سوریه می گویند آمریکا در مقطع اخیر ده ها کامیون حامل تسلیحات و تجهیزات نظامی به مناطق شمال شرق سوریه ارسال کرده است.

استان الحسکه در اشغال نظامیان آمریکا و شبه نظامیان مورد حمایت این کشور قرار دارد و طی سال های گذشته این شبه نظامیان به بهانه مقابله با داعش مجهز و مسلح شده اند و همین مسئله نگرانی ترکیه را در پی داشته که به دنبال آن آنکارا سه عملیات نظامی در شمال سوریه انجام داد و مناطقی در شمال استان حلب، ادلب و حسکه را به اشغال خود درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا کاروانی مرکب از 60 خودروی نظامی به سوریه فرستاد

آمریکا کاروانی مرکب از 60 خودروی نظامی به سوریه فرستاد