مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 19:102021-01-13سياسي

نظام توزیع کالاهای اساسی در استان نیازمند بازنگری و اصلاح است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: درزمینهٔ کالاهای اساسی و ضروری کمبودی در استان وجود ندارد و نقص در نظام توزیع است که باید اصلاح و بازنگری شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: درزمینهٔ کالاهای اساسی و ضروری کمبودی در استان وجود ندارد و نقص در نظام توزیع است که باید اصلاح و بازنگری شود.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان که امروز 24 دی ماه برگزار شد، ضمن اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این شهید والامقام از ابتدای انقلاب تا شهادت، بیش از 40 سال به انقلاب و مردم خدمت کرد و تا دشمنان اسلام و عمال استکبار را درک واصل نکرد از پای نایستاد.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی در سراسر کشور و حتی در خاک کشور عراق، پاسخ محکمی بود به دشمنانی که به دنبال خاموش کردن فریادی آزادیخواهی و فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت هستند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کار جهادی والاتر و فراتر از دیدگاه های سیاسی است و مدیران استان باید با الگو قرار دادن شهید سلیمانی، در مسیر توسعه استان با نگاه و حرکت جهادی پیش بروند.

ثمینی اضافه کرد: از تمامی تلاش های صورت گرفته توسط رسانه های استان، صداوسیما و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در راستای افزایش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام توزیع کالاهای اساسی در استان نیازمند بازنگری و اصلاح است

نظام توزیع کالاهای اساسی در استان نیازمند بازنگری و اصلاح است