مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:002021-01-14سياسي

یادمان شهدای استان سمنان در هفت تپه کلنگ زنی شد


فرمانده سپاه استان سمنان از احداث المان شهیدان خدمات سپاه استان موسوم به شهدای آشپزخانه در هفت تپه خبر داد و گفت: یادواره ای به این منظور امروز در خوزستان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سردار حمید دامغانی در آیین کلنگ زنی احداث یادمان 37 شهید تدارکات تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اگر می خواهیم ارزش های دفاع مقدس مثل فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع)، دوام و استمرار داشته باشد و انتقال بین نسلی صورت گیرد، باید مردمی باشد، ابراز کرد: بر این عقیده ایم هر اتفاقی که در ابتدا الهی باشد و بعد مردمی شود، ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز، دفاع مقدس را ماندگار کرده به جهت مردمی بودن آن است، افزود: دوران دفاع مقدس و پیروزی مردم ایران در آن دوران نتیجه نقش بی نظیری بود که مردم ما در سراسر کشور ایفا کردند از سوی دیگر باید گفت شهدای ما از آحاد مختلف بودند از نوجوان تا پیر غلامان حسینی و لذا باید قدردان شهدا بود.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: هفت تپه مکان بسیار مقدس و ارزشمندی محسوب می شود و به ویژه آنکه، این نقطه محل عروج 40 نفر از بهترین بندگان خدا و شهدای استان سمنان است، آنگونه که شایسته و بایسته است نتوانسته ایم نسبت به ارج گذاری مقام شهدا و مشهد آنان که محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای استان سمنان در هفت تپه کلنگ زنی شد

یادمان شهدای استان سمنان در هفت تپه کلنگ زنی شد