مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:552021-01-15سياسي

قدرت موشکی و دفاعی کشورمان محاسبات دشمنان را تغییر داده است


امروز قدرت موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به سخنرانی ارزشمند رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 19 دی ماه، از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی اظهار داشت: بیانات ارزشمند رهبری در این سخنرانی جلوه عینی عقلانیت، انقلابی و حکمت سیاسی است و حاوی نکات فراوان است.

وی با اشاره به برجسته ترین فرازهای این سخنرانی رهبری معظم انقلاب افزود: بحث برجام و برگشت آمریکا به برجام و برداشته شدن تحریم ها، قانون و تصمیم مجلس و دولت در باب لغو تعهدات بر جامی، قدرت موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی، برداشتن تحریم ها و تقویت اقتصاد کشور، حضور منطقه ای کشورمان از نکات این سخنرانی مهم بود.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: آمریکایی ها بارها اعلام کرده و در عمل ثابت کرده اند که به دنبال بی ثباتی در منطقه هستند و خود آنها نیز به این امر معترف هستند لذا به تعبیر بیانات رهبری ما باید در منطقه دوستان خود را تقویت کنیم و حضور ایران در منطقه ثبات آفرین است.

وی گفت: امروز قدرت موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت موشکی و دفاعی کشورمان محاسبات دشمنان را تغییر داده است

قدرت موشکی و دفاعی کشورمان محاسبات دشمنان را تغییر داده است