مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:402021-01-16پزشكي

نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور برای جلوگیری از سفر مردم به شمال


نمکی وزیر بهداشت طی نامه ای به رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص خطر موج چهارم کرونا هشدار داد و تاکید کرد که باید از ورود مسافران غیربومی به استانهای شمالی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا نوشت: اگر مراسم عزاداری فاطمیه در چند روز آینده منطبق بر شیوه نامه های بهداشتی نباشد، در افزایش بیماری موثر است و از ورود مسافران غیربومی به استانهای شمالی باید جلوگیری شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا نوشت: اگر مراسم عزاداری فاطمیه در چند روز آینده منطبق بر شیوه نامه های بهداشتی نباشد، در افزایش بیماری موثر است و از ورود مسافران غیربومی به استانهای شمالی باید جلوگیری شود.

سعید نمکی، روز شنبه در نامه ای به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، با بیان اینکه چنانچه برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه در چند روز آینده منطبق بر شیوه نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت، بر لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه و همچنین مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور برای جلوگیری از سفر مردم به شمال

نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور برای جلوگیری از سفر مردم به شمال