مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:502021-01-17سياسي

منزلت حضرت فاطمه(س) در قرآن / ضرورت شناخت سیره فاطمی


نائب رییس شورای هیئات مذهبی کشور با اشاره به منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) در قرآن گفت: شناخت سیره حضرت فاطمه زهرا(س) موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات امروزی می شود.

- ایسنا/لرستان نائب رییس شورای هیئات مذهبی کشور با اشاره به منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) در قرآن گفت: شناخت سیره حضرت فاطمه زهرا(س) موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات امروزی می شود.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار برای انسان ها و نمونه انسان کامل است، اظهار کرد: اگر سیره رفتاری و عملی دخت نبی مکرم اسلام در جامعه ترویج یابد تمام مشکلات از جامعه رخت بر می بندد چرا که وی تجلی انسان کامل است.

وی با ذکر این مطلب که در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) می توان تمام مکارم اخلاقی را مشاهده کرد بر ضرورت شناخت سیره فاطمی تاکید کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهیده راه امامت و ولایت است که در راه دفاع از امام زمان خود به شهادت می رسد و بنا به نقل تاریخ، شبانه غسل و کفن داده و به خاک سپرده می شود.

دریکوند به سیره تربیتی فاطمی و نوع پرورش فرزند توسط آن حضرت اشاره کرد و با اشاره به این که از سیره فاطمی فرزندانی چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بوجود می آید، افزود: بخش دیگری از زندگی فاطمی، عبادت، شب زنده داری، دعا برای همسایگان و بخشیدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزلت حضرت فاطمه(س) در قرآن / ضرورت شناخت سیره فاطمی

منزلت حضرت فاطمه(س) در قرآن / ضرورت شناخت سیره فاطمی