مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:102021-01-19اجتماعي

پژوهش های بین المللی و بین رشته ای در اولویت دانشگاه تهران


معاون پژوهشی دانشگاه تهران پژوهش های بین المللی را از اولویت های پژوهشی این دانشگاه با هدف حفظ و ارتقاء ارتباطات بین المللی اساتید برشمرد و افزود: - معاون پژوهشی دانشگاه تهران پژوهش های بین المللی را از اولویت های پژوهشی این دانشگاه با هدف حفظ و ارتقاء ارتباطات بین المللی اساتید برشمرد و افزود: پژوهش های بین رشته ای از دیگر اولویت های پژوهشی دانشگاه تهران است که این پژوهش ها می تواند با همکاری دیگر دانشکده ها و حتی دیگر دانشگاه ها باشد.

دکتر محمد رحیمیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که همواره موضوعات و مشکلات روز در زمینه محیط زیست، آب، انرژی، چالش ها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی از موضوعات مطرح در حوزه پژوهش بوده است، در ادامه اظهار کرد: سلامت هم جزو اولویت های پژوهشی دانشگاه تهران است.

وی در همین باره افزود: در حوزه کرونا فعالیت های خوبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منابع مالی را برای این قبیل فعالیت ها در نظر گرفته است.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران با اشاره به تشکیل 4 کار گروه مرتبط با کرونا در ادامه خاطرنشان کرد: یک کار گروه در ارتباط با واکسن و دارو، کار گروهی دیگر در خصوص استفاده از بیوفیزیک در مبارزه به کرونا، تشخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های بین المللی و بین رشته ای در اولویت دانشگاه تهران

پژوهش های بین المللی و بین رشته ای در اولویت دانشگاه تهران