مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:552021-01-19سياسي

فرصت یک ماهه به وزیر نیرو برای پیگیری قطعی مکرر برق


عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون انرژی به وزیر نیرو مهلت یک ماه برای پیگیری مشکلات پیرامون آب و قطعی مکرر برق مناطق مختلف و… داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی بیگی نژاد در تشریح جلسه امروز (سه شنبه 30 دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در این کمیسیون جهت پاسخگویی به 9 سوال ازسوی نمایندگان خبر داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به توضیح پرسش و پاسخ های میان نمایندگان و وزیر نیرو پرداخت و گفت: سوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل درباره این بود که چرا علیرغم قول های داده شده در رابطه با تبخیر و رسوب گذاری سدها اقدام جدی صورت نگرفته است که وزیر نیرو گفت؛ تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام داده و این تلاش ادامه خواهد داشت و در نهایت این سوال به مدت یک ماه تا تغییر شرایط مراعا ماند.

وی ادامه داد: حسن محمد یاری نماینده طوالش وزیر نیرو را درخصوص بررسی موارد سوءاستفاده یکی از پرسنل آب منطقه گیلان، عدم کارایی گروه پیمان مدیریت، بررسی نحوه واگذاری موضوع نظارت به آب منطقه گیلان مورد سوال قرار داد که آقای وزیر قول پیگیری دادند و نهایت این سوالات نیز به مدت یک ماه مراعا ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه به وزیر نیرو برای پیگیری قطعی مکرر برق

فرصت یک ماهه به وزیر نیرو برای پیگیری قطعی مکرر برق