مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-20اجتماعي

بیشترین طلاق ها به دلیل دافعه های روانی، رفتاری و جنسی و دخالت خانواده ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی افروز در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه معیار واحدی برای تعیین شرایط ازدواج نداریم، گفت: - غلامعلی افروز گفت: حقوق عاطفی، آموزشی، فقهی، شرعی و معیشتی همسر مقدم بر پدر و مادر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی افروز در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه معیار واحدی برای تعیین شرایط ازدواج نداریم، گفت: هوش، استعداد و تجارب حرفه ای بالاتر از مدرک تحصیلی است، خیلی دنبال مدرک نباشید هوش فرد مهم است، یکی از مهمترین شاخصه های هوش کلام و مهارت های گفتاری است، هوش یعنی توان فرد در حل و درک مسئله، پس سن، تحصیلات و نظایر آن ها برای ازدواج ملاک و معیار نیست.

وی ادامه داد: مثلا سن زیستی و روانی با سن شناسنامه ای فرق می کند، سن حقیقی انسان برایند سه مؤلفه شناسنامه، سن زیستی و سن روانی است، ترکیب این سه برای ازدواج مهم است، نشاط و سرزندگی، مهارت رامشگری، سن روانی و عقلانی مهم است، پس هوش و سواد و سن افراد با مدرک و شناسنامه قابل ارزیابی نیست.

این روانشناس با اشاره به اینکه برخی بر این باورند که سن دختر باید از پسر کوچکتر باشد، اظهار کرد: این غلط است هیچ بایدی نداریم، ما قانون واحدی به عنوان معیار برای تعیین شرایط ازدواج نداریم، ما باید همدل و همزبان باشیم، مشاور و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین طلاق ها به دلیل دافعه های روانی، رفتاری و جنسی و دخالت خانواده ها است

بیشترین طلاق ها به دلیل دافعه های روانی، رفتاری و جنسی و دخالت خانواده ها است