مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-23سياسي

جریمه سنگین بانکی با عملی نشدن وعده امهال وام زلزله زدگان


عملی نشدن قول مسئولین باعث جریمه های سنگین بانکی شده است.

- حجت الاسلام جواد فاطمی نسب پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان ضرورت تمدید امهال وام های بانکی به مدت یکسال، اظهار کرد: مردم سرپل ذهاب بر اساس وعده مسئولین مبنی بر تمدید یک ساله امهال وام های بانکی مناطق زلزله زده اقساط خود را پرداخت نکرده اند.

وی با تاکید بر اتمام مهلت یک ساله، عملی نشدن وعده های مسئولین و عدم حصول نتیجه در تلاش های انجام شده، افزود: امروز در سرپل ذهاب کمتر کسی پیدا می شود که اقساط عقب افتاده بانکی نداشته و بنابراین کسی نمی تواند به دلیل بدهکاری به بانک در استعلام بانکی تسهیلات جدیدی را دریافت کند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور موجب آسیب رسیدن به کسب و کار مردم شده که با توجه به مشکلات پیشین در سرپل ذهاب به دلیل وقوع زلزله، مشکلات معیشتی 2 چندان شده است.

فاطمی نسب با اشاره به دریافت پیامک بانکی توسط مردم مبنی بر لزوم واریز اقساط بانکی ادامه داد: این پیام ها موجب سلب آرامش و بازی با روح و روان مردم شده که مسئولین باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه وعده های هر روزه مسئولین باعث عقب افتادن بازپرداخت تسهیلات و به تبع جریمه های سنگین شده است، گفت: در صورت عدم وجود این وعده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه سنگین بانکی با عملی نشدن وعده امهال وام زلزله زدگان

جریمه سنگین بانکی با عملی نشدن وعده امهال وام زلزله زدگان