مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-24اجتماعي

هفته ای گرم در انتظار استان مازندران


مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت:مطابق پیش بینی هواشناسی هفته گرمی را در پیش رو داریم و شنبه سردترین روز این هفته جاری بوده و از روز یکشنبه هوا به سمت گرم شدن پیش می رود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت:مطابق پیش بینی هواشناسی هفته گرمی را در پیش رو داریم و شنبه سردترین روز این هفته جاری بوده و از روز یکشنبه هوا به سمت گرم شدن پیش می رود.

سید محمدرضا رضوی در گفت وگو با ایسنا اشاره به میزان برف و بارش در مناطق بالادست و مازندران طی روز گذشته اظهارکرد: بیشترین میزان برف در آلاشت با 80 سانتیمتر و هزار جریب 45 سانتیمتر بوده و بارش برف در مناطق شهری تنها قابل رویت بوده است.

وی افزود: در بلده با 18 درجه شاهد یخبندان بودیم در مناطق جلگه ای و عمده شهرها دما تا منفی سه درجه با یخبندان همراه بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اشاره به اینکه بارندگی ها در شهرهای استان به میزان نرمال است، گفت: مطابق پیش بینی هواشناسی هفته گرمی را در پیش رو داریم و شنبه سردترین روز این هفته جاری بوده و از روز یکشنبه هوا به سمت گرم شدن پیش می رود.

رضوی خاطر نشان کرد: هفته خطرناکی را از لحاظ آب و هوایی نداریم، اما آلاینده ها در شهرهای بزرگ دیده می شود و به تبع آن در مازندران نیز امکان آلوده شدن هوا وجود دارد اما چون دستگاه سنجش آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای گرم در انتظار استان مازندران

هفته ای گرم در انتظار استان مازندران