مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-24اجتماعي

اهدای 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان محروم البرزی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: تاکنون 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم این استان تهیه شده است.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: تاکنون 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم این استان تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آغاز آموزش مجازی دانش آموزان باید نیاز برخی دانش آموزان محروم را به وسایل ارتباطی مانند گوشی هوشمند و تبلت را رفع می کردیم.

وی با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت نهادها، دستگاه ها و خیرین بهره بردیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفت که آخرین مورد آن توزیع 500 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند طی هفته گذشته بود.

محمدی فرد با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت بیش از 250 مرکز نیکوکاری بهره بردیم، گفت: درنتیجه این فعالیت ها تاکنون 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

محمدی فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع آوری کمک های مردم برای دانش آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می توانند از طریق شماره گیری کد مهربانی #0268877 و یا با شماره تلفن 2632801071 یا واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 6037997950029976 نزد صندوق امداد ولایت البرز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان محروم البرزی

اهدای 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان محروم البرزی