مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25فرهنگي

انتقاد از تغییر نقاشی های یک کتاب در کانون


غلامرضا امامی از حذف نقاشی های غسان کنفانی از کتاب «قندیل کوچک» به منظور شرکت دادن کتاب در جشنواره ای ادبی در خارج از کشور توسط کانون پرورش فکری انتقاد کرد و خواستار تکرار نشدن این اتفاق شد.

- غلامرضا امامی از حذف نقاشی های غسان کنفانی از کتاب قندیل کوچک به منظور شرکت دادن کتاب در جشنواره ای ادبی در خارج از کشور توسط کانون پرورش فکری انتقاد کرد و خواستار تکرار نشدن این اتفاق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، چهارمین برنامه شب نویسنده با حضور غلامرضا امامی نویسنده و مترجم در کتابفروشی هوپا قبا عصر پنجم بهمن ماه برگزار شد.

در این نشست امامی با اشاره به اتفاقاتی که در کودکی او را به خواندن سوق داد، اظهار کرد: برای من آشنایی با ادبیات و کتاب و داستان با شنیدن آغاز شد.

در کودکی ما یک رادیو آندریای کوچک در خانه داشتیم و من شیفته صدایی بودم که ظهرهای جمعه از آن بلند می شد و می گفت سلام بچه ها و قصه های ایرانی را برای ما می خواند.

آن صدا هنوز در گوشم است و افسوس می خورم که مقامات فرهنگی در ایران هنوز صاحب آن صدا یعنی مرحوم صبحی مهتدی را پاس نمی دارند، کسی که کودکان بسیاری را در این سرزمین با داستان آشنا کرد و عشق به خواندن و نوشتن را در آن ها پدید آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تغییر نقاشی های یک کتاب در کانون

انتقاد از تغییر نقاشی های یک کتاب در کانون