مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-26سياسي

بررسی دستورالعمل های ویژه تعطیلات نوروزی در قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا


در جلسه امروز قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اولین دستورکار در ارتباط با بررسی و تدوین دستورالعمل های ویژه برای تعطیلات نوروزی بود که وزیر میراث فرهنگی، - صنایع دستی و گردشگری نیز در جلسه امروز حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حاشیه هشتمین جلسه اصلی این قرارگاه در جمع خبرنگاران گفت: چندین دستورکار برای جلسه امروز تعیین شده بود که به دلیل طولانی شدن مباحث تنها توانستیم دو دستورکار را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه امروز قرارگاه، به بررسی روند اجرای مصوبات جلسه هفتم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخته شد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، از 41 مصوبه ای که درباره موضوعات مختلف در جلسه قبل قرارگاه داشتیم؛ تقریبا کلیه مصوبات اجرایی شده بود و صرفا یک مصوبه باقیمانده است که با پیگیری هایی که انجام شد، ان شاءا.

تا پایان هفته آن هم اجرایی خواهد شد.

دین پرست اضافه کرد: براساس گزارشی که در جلسه امروز ارائه شد، در مجموع، از 13 جلسه ستاد ملی کرونا که بعد از تشکیل قرارگاه عملیاتی برگزار شده است، پرونده 8 جلسه کاملاً بسته شده و تمامی مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دستورالعمل های ویژه تعطیلات نوروزی در قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا

بررسی دستورالعمل های ویژه تعطیلات نوروزی در قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا