مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-27سياسي

منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست


استاندار سمنان با اذعان به اینکه چیزی در مقابل عظمت خون شهدا و مادران شهید برای گفتن نداریم گفت: منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست - ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اذعان به اینکه چیزی در مقابل عظمت خون شهدا و مادران شهید برای گفتن نداریم گفت: منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست علیرضا آشناگر در آیین عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در روز تکریم مادران و همسران شهدا در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) با بیان اینکه در مقابل خون شهدا و همّت مادران هیچ چیز برای گفتن نداریم اظهار کرد: ملت رشید ایران همواره قدردان رشادت های شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم اهل بیت (ع) و پاسداران سلامت و وطن هستند.

وی ادامه داد: امروز سالروز وفات ام البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهدا نامگذاری شده و برگزاری این آیین بسیار اقدام زیبایی است، چرا که مادران و همسران شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.

استاندار سمنان تصریح کرد: براساس اعتقادات ما شهدا همانطور که در آرامش ابدی و در باغ رضوان قرار می گیرند در پیشگاه خدواند از روزی الهی بهره مند هستند.

استاندار سمنان به جایگاه والای مادران و همسران شهید پرداخت و تصریح کرد: هیچ مرحمی جز یاد خداوند، نیست که غم فراق و جدایی فرزند و یار را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست

منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست