مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27ورزشي

بازنده؟ فقط پرسپولیس


کادر فنی پرسپولیس انگار فرصتی برای مطالعه رقبا ندارد.

آنها همچنان از موضع فینالیست آسیا با مسابقات داخلی برخورد می کنند و بنابراین عجیب نیست که طی بیش از دو ماه گذشته، - کادر فنی پرسپولیس انگار فرصتی برای مطالعه رقبا ندارد.

آنها همچنان از موضع فینالیست آسیا با مسابقات داخلی برخورد می کنند و بنابراین عجیب نیست که طی بیش از دو ماه گذشته، سرخپوشان تنها یک پیروزی ناپلئونی کسب کرده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: سرانجام خط تیره مندرج در ستون تعداد باخت های پرسپولیس در لیگ بیستم هم از بین رفت و سرخپوشان نخستین شکست فصلشان را برابر آلومینیوم اراک متحمل شدند؛ باختی دردناک که متن و حاشیه های مهمی داشت.

پرسپولیس با وجود جلو افتادن از حریف در دقایق ابتدایی بازی قدر این موقعیت را ندانست و با دریافت دو گل مشابه روی ضربات ایستگاهی بازنده به رختکن رفت.

نیازی به آنالیز فنی نبود؛ حتی تماشای خلاصه مسابقات قبلی تیم اراکی هم نشان می داد این تیم روی استفاده از ضربات شروع مجدد خطرناک است.

با این حال کادر فنی پرسپولیس انگار فرصتی برای این کارها و مطالعه رقبا ندارد.

آنها همچنان از موضع فینالیست آسیا با مسابقات داخلی برخورد می کنند و بنابراین عجیب نیست که طی بیش از دو ماه گذشته، سرخپوشان تنها یک پیروزی ناپلئونی کسب کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنده؟ فقط پرسپولیس

بازنده؟ فقط پرسپولیس